24 mai, 2008

Gjennombrudd!

Jeg sto opp samtidig med sola omtrent. Vel...06:30 er nærme nok!

Dagens tur gikk rundt Ulriken i et nydelig vær. En nytelse å være ute så tidlig uten så mye folk og biler på veiene. Selv når jeg kom gjennom byen var det akkurat mens den våknet. Ble hardt motarbeidet av lyskryssene dog. Jeg prøver å følge reglene og stoppe i lyskryss og slikt, men det tar på tålmodigheten når lyskrysset bare står på rødt helt til det kommer en bil bak.

Og gjennombruddet? Jo, det er gjennomsnittsfarten det :) Snittfarten ble 25.19 km/t i dag! weeee! et gjennombrudd! Vet ikke helt hva som har skjedd, kanskje disse 4x4 intervalltimene på SATS har gjort susen? Vekten min er i alle fall omtrent den samme som sist tur rundt. Og da var snittfarten ca 22 km/t såvidt jeg husker.

Alt jeg kan si er at det er morsomt å trene når man er i så dårlig form og man merker framgangen fort! :)

Jeg fikk også en laaang peroide med flyt inni der. Fra før Arna til ca NHH hvor jeg traff på første lyskryss. Ingenting kunne stoppe meg! Selv bakken i Ytre Arna var var ikke noe problem. Må si jeg digger den biten mellom Arna og Åsane hvor man kjører på gamleveien. Er utrolig at man har slike plasser så nært norges nest største by.

I dag spiser jeg Lenes rømmegrøt med god samvittighet. :)

6 kommentarer:

  1. På arbeidsdagar sit eg på bussen til jobb eg kl. 0630 :p

    SvarSlett
  2. Heisann Oddis! Gratulerer med gjennomført ritt! :) Dette står det respekt av. Ser frem til rapporten fra selve rittet - når kommer den? Hilsen Ketil

    SvarSlett
  3. Rapporten kommer når jeg har fått samlet bde meg selv og noen bilder :) Ikke lenge til i alle fall!

    SvarSlett
  4. Vi gleder oss! Og så må du legge ut lenke til deg selv i Skjervet og over målgang. Dette blir snart klart herfra. :)

    SvarSlett
  5. Jeg venter bare på noen bilder nå, så skal jeg legge den ut! Den er ferdig skrev :)

    SvarSlett