01 mai, 2008

Ny rekord!

For ca to uker siden så jeg med en viss bekymring på å sykle mer enn 2 mil i slengen. I dag syklet jeg 76 km! 20 km er nå en morgentur før frokost. Snakker om framgang!

Startet med en tur med SATS, men de holdt et slikt halsbrekkende tempo at jeg sa adjø til de i bunnen av Valaheiene bakken. Tråkket meg over Vallaheiane og syklet liksågodt rundt Ulriken istedet for å dra rett hjem. I Åsane traff på en av de andre jeg startet turen med. De hadde hatt en kjekk, men lovlig rask tur synes han.

Jeg tror jeg hadde 100 km innen rekkevidde, men da jeg kom tilbake til Danmarksplass var jeg tom for både styrkedrikk og mat. Noen kroppslige behov måtte tas hånd om også. Og når man først er kommet innomhus igjen...ja. umulig å komme seg i gang igjen :)

Dagens tall: 76 km, 22.26 km/t i snitt og en snittpuls på 75%. Jeg må jobbe med å få ned snittpulsen på langturer.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny rekord!
    Og jeg som syntes vi hadde vært flinke når vi syklet ca 19 km idag...

    SvarSlett
  2. Men det var dere jo også da...

    SvarSlett
  3. og her sit eg godt på rompa mi :) De er så flinke alle saman :)

    SvarSlett
  4. Okey da, jeg inndrømmer det. Jeg er flink :)

    SvarSlett