19 september, 2008

Bergen-Voss 2009

Da er treningen i gang for Bergen-Voss 2009! Skulle egentlig vente til begynnelsen av Oktober, men jeg holder ikke ut lengre :)

I år har jeg heldigvis litt erfaring om hva som virker for meg, så det blir mye langturer i vinter og når det våres intervalltrening og litt på klatring. SATS spinning utgår stort sett med høye kneløft (bortsett fra langkjøring og intervall) og rulla mi tas inn i varmen igjen. Her skal det kjøres langt i sone 1! :)

Og bare slik at hele verden vet det: målet for 09 versjonen er å ta to timer av årets tid. dvs at jeg må inn under 7 timer. Det blir forhåpentligvis ikke så ille siden jeg håper på å kjøre i felt og ikke alene denne gangen.

4 kommentarer:

  1. Dæven, så det gav mersmak? Er imponert.... Jeg hadde sikkert bare sagt "never again!!!!!!" og aldri mer satt meg på en sykkel... LOL!

    SvarSlett
  2. Det tok ikke mer enn ca ti minutter etter målgang før jeg hadde bestemt meg for å sykle neste år også.

    Blir jo hekta...

    SvarSlett
  3. Bra du står på. Men 2 timer mindre?? Det er ikke dårlig målsetting, men du klarer det nok om du bestemmer deg for det. Stå på! Mor Johansen

    SvarSlett
  4. Jeg legger opp til en kraftig slankekur også. Å ha 20 kilo mindre å dra opp bakkene vil gjøre mye av susen :)

    SvarSlett