23 november, 2008

Kkkkklikk!

En uke som begynte med regn i bibelske mengder og ble avsluttet med snø og is. Jeg har trent innendørs hele uken og er i ferd med å miste forstanden, men enda klarer jeg meg. Desverre ser det ut til at nest uke også blir helt og holdent innendørs.

Eneste nye i denne uken er at jeg ble så lei av å sitte å spinne at jeg tok meg to turer på tredemøllen. Løping er jo mer stresende for kroppen og jeg merket godt at jeg hadde jogget en halvtime dagen før da ukens intervalltime ble gjennomført. Fikk ikke mer enn ett kvalitetsdrag desverre, resten slet jeg med å komme opp i puls på, ble denne berømte lapskaustreningen. Konklusjonen min er: fortsette med løping for det er god variasjon, men flytt rundt på dagene slik at jeg ikke løper dagen før intervalltrening. Det skjærer seg og jeg er avhengig av å være i støtet på de øktene for at jeg skal klare å gjennomføre med kvalitet.

Selv om det har vært en kjedelig uke for hodet tror jeg det har vært en god uke for kroppen hvis man ser bort fra den delvis misslykkede intervalløkten.

Ny rapport neste uke...hvis jeg ikke har klikket og gjort noe jeg angrer på vel og merke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar