09 oktober, 2008

Litt styrketrening...

Etter dagens 1,5 times rooolige økt på sykkelen var det dags for litt styrketrening. Lene gjorde et comeback på SATS og vi varmet opp separat (jeg spant selvfølgelig, og hun gikk på mølla). Tok vår vanlige magerutine med 4-5 øvelser først siden vi skjeldent gidder å gjøre den etter alt annet.

Men så kom problemet. Jeg skal trene opp max styrke i beina, men maskinen går bare til 190 kilo! Dette er en del kilo for lite. Jeg må nok begynne å løfte frivekter...lurer på om jeg må ha belte og alt slikt? I så fall kjipt for jeg bruker heller penger på sykkelutstyr :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over opplegget ditt, ser vitenskapelig ut i mine øyne. Stå på! Vi får se i jula om vi klarer å legge inn noen uregelmessigheter, det må være lov! Lykke til videre. Mor Johansen

    SvarSlett
  2. Det er veldig vitenskapelig opplegg dette :)

    Heldigvis for meg trenger jeg bare å bestemme hvor mye jeg vil bruke på å trene i året og plukke noen tall ut av noen tabeller, så er det bare å følge opplegget i boka. Enkelt, greit og det gir resultater.

    SvarSlett