09 november, 2008

En god ide!

Siste ukes trening har vært bra. Prøvde meg med en holdkroppenigang økt på onsdag og da torsdag kom var det enkelt å fortsette der jeg slapp på tirsdag. Så holdekroppenigangøkter skal jeg fortsette med.

Denne ukes holdekroppeningangøkt var veldig, veldig lett. Tok offroaderen og syklet rundt Store Lungegårdsvann. Holdt en snitthastighet på 10 km/t. Folk jogget forbi meg(!!!). Og da jeg var halvveis hadde jeg en lang pause hvor jeg leste hele Stayer. :)

Humøret er bedre og alle treningene har gått bra. Dagens totimersøkt ble litt kortere enn beregnet siden jeg somlet fælt med å komme meg ut døra. Men jeg tar det kanskje inn ila uken. Torsdagens 1,5 times økt ver litt tung i hodet av en eller annen grunn. Tenkte kun på å bli ferdig. Kroppen var derimot i fin form. Styrkeøkten jeg egentlig skulle hatt på tirsdag ble glatt erstattet med en lengre sykkeløkt i anledning finværet. Her i Bergen er det bare å utnytte været når man har det...

Ukens morsomste episode var da jeg møtte en tysker som drev på med sin 4. jordomsykling. Han hadde rotet seg skikkelig bort og hadde syklet rundt i flere timer i et forsøk på å komme seg til Os. Jeg møtte han rett etter Nesttun, da hadde han brukt 3,5 time på en distanse jeg brukte ca 25 minutter på. Fikk nå pekt han på rett vei og håper han kom seg til Haugesund likevel den dagen.

2 kommentarer:

  1. Eg er mektig imponert :D Lovar å stå på målstreken i 2009 og :D

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har funnet oppskrifta. Stå på, dette gir resultater! Mor Johansen

    SvarSlett