16 november, 2008

Skikkelig middels....

Jeg sitter for øyeblikket igjen med det inntrykk av denne uken som er skikkelig middels. Vet ikke helt hvorfor for jeg har hatt intet mindre enn tre kanonbra økter.

* En rundt Smørås og over Vallaheiane, da jeg bare brukte 40 min til Fana kirke og ikke gadd å sykle utover Bønes som bonusrunde. Fikk meg en god stigning på veien, men det gikk forbausende lett.
* En til Fana Kirke og tilbake som gikk som smurt og alt gikk lett.
* En intervalløkt som jeg i utgangspuntet trodde skulle bli et slit å komme gjennom siden jeg var stiv og støl, men som utviklet seg til å bli beste spinningøkt ever!

Men likevel, inntrykket av denne treningsuken er likevel middels...go figure!

Alle øktene er gjennomført denne uken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar