20 april, 2008

Tom...

Hadde meg en kjempetur med Lene i dag. Opp på Fløien, bortover fjellet til Munkebotn og ned i Eidsvåg.

Det første jeg oppdaget da jeg satte meg på sykkelen var at jeg var helt og fullstendig tom for krutt i beina. det gikk utrolig sakte oppover til fjellveien hvor jeg skulle møte Lene. Og senere gikk det når vi startet oppstigningen til Fløien og mot Brushytten.

Var egentlig pumpa fra start i dag. Siste ukes treningmengder har gjort sitt med lårene, så jeg har innvilget meg total trenings fri i morgen. Ser ikke mye fram til det, men tror det er det beste jeg kan gjøre for beina mine for øyeblikket.

Jeg klarte også å glemme ene sykkelhansken min på en liten rast på veien opp til Fløien. Da jeg oppdaget det var vi kommet 3 svinger opp og med den formen jeg var i fant jeg ut at det var verdt 299(399?) kroner å slippe å dra ned og opp igjen for å hente den.

Lene stilte opp med salat og te og druer på rasten vår. Kjempesnaks!

En vellykket søndag alt sett under ett.

1 kommentar:

  1. Det var ein kjempe tur, men kjenner eg kjem til å vera totalt øydelagt imorgon...

    SvarSlett