19 april, 2008

Ulriken rundt


Endelig fikk jeg kjørt Ulriken rundt runden! Kjempevær, kjempe tur og i det hele tatt så sitter det en fornøyd syklist her og taster nå :)

Det mest fantastiske var at jeg ikke kjørte feil en enseste gang. Google Earth er et fantstisk hjelpemiddel, for jeg har mappet opp denne turen der.

Kom meg ikke avgårde før kl 09:30, så det var en del trafikk på veiene, men alle oppførte seg bra i dag. Strekket mellom Arna og Åsane gikk via bakeveien siden jeg ikke ville ut på motorveien. Morsomt å sykle der. Rask asfalt, litt opp og ned, svingete, men god oversikt.

Bildet er fra Indre Arna ved Øyrane Torg hvor jeg tok meg et lite pause minutt. Må forresten lære meg å spise noe på slike lange turer. Luktet litt ammoniakk av meg da jeg hoppet i dusjen, så må få i meg mer karbohydrater på veien.

56.8 km tilbakelagt i dag. Snittpuls på 70%, som planlagt.

3 kommentarer:

  1. Du er så dyktig at eg får nesten fnatt!

    SvarSlett
  2. Jeg er skikkelig imponert. Bare tanken på denne turen gir meg angst og indre uro :)

    Hvor lang tid brukte du på turen?

    SvarSlett
  3. 2:55 fra jeg gikk ut døra hjemme til jeg kom inn igjen. Byen sinket meg kraftig. Åsane også. Sykkelveisystemet nord for Åsane senter er en vits.

    SvarSlett